tisdag 28 april 2009

allt möjligt

Nu var det ett par dagar sen jag skrev igen, det har väl inte hänt så jätte mycket.

Har hunnit fika med Tiina, Peter och Katja
Vart med Sara en massa
Sjukskrivit mig ordentligt
Börjat planera IV och vad jag vill göra sen
Fått tillbaka min mobil
Saknat grannen en massa och vill att hon ska höra av sig snart

Ja det är väl det som har hunnits, i har ju gjort massa skoj men orkar inte skriva allt just nu.
Just nu känns det som att livet har börja tagit fart och jag gör något av det och inte bara har ångest, jag har ju valt att hoppa av gymnasiet då jag märkte att jag pallar inte längre, utan tänker gå IV ett år och sedan söka komvux då man måste vara 20. Jag och Sara ska börja tillsammans och jag är så glad att hon och jag har fått tillbaka kontakten igen!

Nej nu ska jag gå och fixa mig sen ska jag och Sara traska till videoträffen och se om dom har fått in våran efterlängtade kulglass :D

puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar