torsdag 4 juni 2009

massa saker

idag har jag hunnit med en massa saker, så just nu känns det som hjärnan går på högvarv. först var Sara hit på morgonen och drack kaffe sen tog jag bussen till Vallby för att lämna mina sjukskrivningspapper till skolan. Efter det gick jag hem till pappa och bara tog det lugnt. sen åkte jag hem och var barnvakt åt Simon så Karin kunde klippa sig ifred utan att ha en liten Simon som tjatade, vi fikade på kondis och så köpte Simon någon slajm hand som han tyckte var jätte rolig.

sen gick jag hem för att käka och ta det lugnt en stund, Sara ringde efter en timme och frågade om vi skulle gå och köpa lite naturgodis och kolla på film. vi kikade på någon super konstig film som jag inte ens kommer ihåg vad den heter, helt psyk.

Daniel ringde nyss och sa att han skulle sova hos Jens så nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från nån jäkla ABB middag :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar