tisdag 20 januari 2009

Glitter in the air

nu var det ett tag sen igen jag skrev.

Just nu håller vi på med tvåornas projekt i skolan och det är super kul speciellt med tjejerna som får än att skratta. fast ibland känns det som att jag sviker dom när jag inte kommer till skolan, men på något sätt är det svårt att förklara hur jag mår och hur min "sjukdom" gör så att jag inte alltid orkar. Iallafall så gör vi en informations kampanj om hemlösa i västerås och det är något jag alltid har velat göra och nu fick jag chansen att göra något jag brinner för.

Annars är det ganska lugnt och jag går ju fortfarande på utredning för att dom ska komma på vad det är för sjukdom som jag har, dom har pratat lite om fibro och så, men dom vill fortsätts undersöka mig.

just nu så funkar allt faktist hyffsat bra, och jag längtar tills vi alla tjejer i klassen ska ut och fira Linnea som blir hela 18 år snart :) kommer bli väldigt trevligt.

nej nu ska jag gå och kolla på film med daniel och moffa lite chips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar