onsdag 20 maj 2009

vänner&familj

det finns två speciella personer i mitt liv:

Daniel: vi har gått igenom mycket och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. utan ditt stöd hade jag nog inte orkat! tack för att du finns och att du älskar mig för den jag är. jag älskar dig Daniel!

Sara: trode aldrig vi skulle få kontakt igen men visst har vi fått det igen? jag är så sjukt glad över det för jag har saknat dig! du har vart min bästa vän genom 6 år och jag tror vi kommer få många fina år som vänner! jag älskar dig Sara!

Familjen: ni vet att jag älskar er och utan er så hade jag absolut inte stått där jag står idag, jag vt inte ens om jag hade orkat leva utan er. så många tunga och mörka år vi har haft, men nu är våran tid här och jag tror på att det bara kommer bli bättre.

1 kommentar: