söndag 22 november 2009

Helgen

I fredags blev det först stan med Sara&Katja, vi sprang runt och skulle köpa julklappar men det blev allt förutom julklappar. Efter det gick vi hem till Sara och käkade hemgjord pizza och fixade lite innan vi gick till vesslan, vi tog en varsin cider och satt och snackade. Sen växlade vi mellan vessland och ronnys. Vi skulle bara ta en varsin cider men det blev några till. Sara fick en flört med pizzabagaren på ronnys som luktade svett! Haha! Hände massa roligt iallafall, var hemma vid 2 somnade vid 5.

På lördagen skulle vi ner på skultuna julmarknad, man var väl lite sliten men. Kul vare, och jag önskade mig han som sälde korv i julklapp av Sara, men vettefan om jag får honom. Timmarna givk och vi blev mer och mer bakis av någon konstig anledning så vi dog på soffan ett tag. Sen blev det pizza och sen gick vi över till jonas och satt där en timme. Kom hem och såg att tiina snott min dator och satt och snackade med dempa xD

Och idag har jag inte gjort ett skit och har inte tänkt göra det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar