söndag 15 november 2009

ludvika

Var i Ludvika i helgen och mös lite med Kricke. Det vart en lugn helg med mycket mys, i lördags fick jag en god middag utan att behöva lyfta ett finger. Kricke gjorde nå fläskfile gryta med banan i, jag var lite skeptisk först men det vart jätte jätte gott. Vi kikade på 4 filmer, johan falk-vapenbröder, och tre andra som jag glömt bort vad dom heter som vanligt.

Nu sitter jag och kikar på nån film på trean och är något trött, ska upp kvart i 7 imorgon för att gå till praktiken som börjar kvart i 8, vilken är den vanliga tiden jag brukar gå upp men det är bara se glad ut.

just nu känns det som att jag har massa att göra fast jag inte har det, har en svenska uppsats som ska skrivas klart, måste sätta mig någon dag och fixa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar