lördag 13 december 2008

fika hos syster, och veckan som har vart.

var hem till syster och fikade lite idag, eftersom Alex hade fyllt 14.
vi fick smarrig tårta och saffransbulle mums mums.
det är så skönt att vara hos syster, bara sitta och snacka skit med alla, det är inte ofta man träffas.

i fredags så började utställningen, som vi tvåor har på media. Det var ganska tråkigt då rummet nästan var lika litet som mitt rum hemma, trode vi skulle få ett större rum så man slapp trängas som sill i en sillburk.

veckan som har varit har vart helt okej, jag har vart borta ganska mycket från skolan men vad ska man göra när man inte orkar?
ska försöka skärpa mig med skolan, och kanske läsa lite på distans.

jag var hem till kära pappa igår och det var så roligt att se han lee som han gjorde när han såg att jag var där, det är så synd att man har förlorat kontakten så himla mycket. vi åkte till finska mataffären och pappa köpte lite plomonmarmelad så jag kan göra julstjärnor till julafton.
julen är ett moment som stressar mig så himla mycket, man funderar på julklappar och allt sånt där onödigt. Julen är inte som förr, man har inte samma känsla kvar.
Men jag hoppas på en mysig jul med hela familjen.

1 kommentar:

  1. Ja det är kul när ni kommer o hälsar på!
    Ska passa på att kolla in utställningen i veckan när jag är ledig.
    Love u.

    SvaraRadera