fredag 19 december 2008

julshopping

Igår var jag, mamma, daniel, tiina och peter och julshoppade lite, jag gick på stan från kl 1 ^^ skoja om jag var trött när vi vid halv 10 åkte hem. Det var tomtenatta på stan igår så man kunde gå i lugn och ro. Jag fick äntligen köpa min present till tiina och peter :D Nu är det bara 5 dagar kvar sedan är julafton här.

Idag hade jag avslutning men jag sov bort den, kände att det inte var så viktigt. bara kolla på en show sedan sluta. nu har jag2 ½ veckas lov som jag ska ta vara på och bli pigg till när skolan börjar sen igen.

Simon har vart här hela dagen och det har vart så mysigt, fast han är lite i trotsåldern.
han hade gått till julklapparna och skakat på ett av paket som är till honom och sagt: men farmor jag vet att det här är lego kan jag inte få öppna den nu? haha nej det fick han värkligen inte. han fick två kinderägg istället.

jag är så sjukt trött så jag håller på att bli galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar