måndag 24 augusti 2009

första skoldan

Första skoldagen idag, var dock bara upprop och lite snack.
Det känns konstigt att vara tillbaka till skolbänken men vad gör man inte?
tråkigt att bara gå hemma och rulla tummarna, men i år läser jag bara matte,svenska och engelska. Blir väl att söka nå högskola till nästa år, men jag vet inte riktigt vad jag vill gå. Att fatta något på högskole hemsidorna är ju ett annat problem, det är ju rena djungeln. Jag vet ju inte ens vad jag vill bli, jag vill ju inte ens bli vuxen.

Kricke åkte till Norge för 8 veckors jobb idag, och det är väl inte allt för roligt det heller. Men jag får trösta mig med att han kommer hem nån helg då och då. Kommer sakna honom men det kanske är bra det? alla säger iallafall det...

Nej nu blir det till att slänga sig på sängen och läsa lite, och dricka lite te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar