måndag 17 augusti 2009

spontan åk och tankar

Nu är jag hemma efter många dagar av skratt och spontan åk till leksand, vi hyrde en stuga och spelade kort. Vi fick för oss en kväll att vi skulle dra någonstans och dagen efter fick det bli leksand, vi stannade över natten sen så åkte vi hem, eller ja jag åkte till Ludvika. Har vart hos Kricke lite hur som helst just nu, skönt att umgås med någon som inte beter sig som en jävla idiot. Så nu är jag hemma igen och snart börjar skolan, och jag vet inte om det är roligt eller tråkigt just nu. Det är mycket som snurrar i min skalle och jag har inte orken att direkt ordna upp allt som far runt.

Känns konstigt när du har träffat något annan, men endå så känns det jävligt skönt. Då vet jag att man kan gå vidare.
"And I finally found that life goes on without you. And my world still turns when you're not around."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar