onsdag 19 augusti 2009

Is this the way you want it? Is this the way it has to be?

Alltid roligt att vakna med feber, är så sjukt trött just nu.
Ska vara hundvakt åt meija idag då katja behövde åka till stan, så det lär bli en filt ute i skuggan och bara vara ute. Måste ta det lugnt nu så att man börjar må bättre, hade tänkt att åka till kricke ikväll. Men åka tåg i 1 timme och 40 minuter gör det lite mindre roligt. Men ska bli skönt att åka upp och bara få slippa tänka, bara vara och släppa allt som är jobbigt just nu. Man får kämpa lite extra för att inte bryta ihop och börja gråta, det är jobbigt att gå runt och vara glad när man egentligen mår skit. Men saken är den att jag vet inte ens varför jag mår som jag gör, det finns stunder då det känns bättre men det finns också stunder då jag frågar mig själv om det ens är värt mera. Snart börjar skolan och bara det är ju en sån sjuk press på mig, jag måste orka men jag måste också lyssna på vad min kropp säger. Kommer jag stressa sönder mig igen eller kommer jag fixa det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar