tisdag 4 augusti 2009

planer och tankar

Det var ett tag sen jag skrev, och mycket har hänt.
Det känns som jag äntligen har fått kontroll på mitt eget liv, och jag gör det jag vill och inte saker som andra vill. Det känns som jag är en ny människa och jag trivs med mig själv. Efter allt som hände så känns det som att jag klev ut ur mitt skal och jag blev den person jag alltid har velat vara. Personer förändras och vi växte ifrån varandra, vi måste börja med våra nya liv och glädjas åt varandra. du kommer alltid vara min vän och jag din. Men nu måste vi gå åt olika håll, jag är inte den person jag var och jag vill aldrig bli den igen. jag trivs med vad jag är nu, det känns som jag är den jag borde vara nu. Jag känner mig hel och det har jag inte gjort på många år, jag är äntligen Anna igen och ingen annan.

Jag&Sara ska börja om på nytt nästa år, vi flyttar och ska börja plugga. Vi drar till en helt ny stad, med nya människor och nya möjligheter! och jag har aldrig längtat så här mycket, jag vill bara börja om och leva på nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar